کد خبر 612202
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

جدیدترین تصاویر منتشر شده از سوی رسانه های وابسته به گروه های تروریستی تکفیری حکایت از حضور و مشارکت فعال تروریست های تکفیری چینی تبار عضو شبکه القاعده حکایت دارد.

گروه بین الملل مشرق- جدیدترین تصاویر منتشر شده از سوی رسانه های وابسته به گروه های تروریستی تکفیری حکایت از حضور و مشارکت فعال تروریست های تکفیری چینی تبار عضو شبکه القاعده حکایت دارد.

مشارکت تروریستهای چینی در حمله به حلب+عکس

بنابر این گزارش، بخش رسانه ای گروه ترکستان چین تصاویری از حضور نیروهای این گروه در نبردهای بخش غرب و جنوب غربی حلب علیه مواضع نیروهای دولتی سوریه منتشر کرده است. گروه ترکستان شرقی چین متشکل از اتباع کشور چین از اقلیت قومی "ایغور" است که به زبان ترکی تکلم کرده و طی سالهای گذشته دارای روابط بسیار نزدیک با سازمان های جاسوسی ترکیه و قطر بوده است. این گروه دارای سابقه حضور فعال در نبردهای اشغال افغانستان توسط شوروی سابق نیز می باشد. حلب، ادلب و لاذقیه از مهمترین مناطق حضور این گروه در سوریه می باشد. منابع اطلاعاتی استعداد نیروهای این گروه را حدود 5 تا 7 هزار نفر ارزیابی کرده اند.

مشارکت تروریستهای چینی در حمله به حلب+عکس

مشارکت تروریستهای چینی در حمله به حلب+عکس

مشارکت تروریستهای چینی در حمله به حلب+عکس

مشارکت تروریستهای چینی در حمله به حلب+عکس

مشارکت تروریستهای چینی در حمله به حلب+عکس

مشارکت تروریستهای چینی در حمله به حلب+عکس

مشارکت تروریستهای چینی در حمله به حلب+عکس

مشارکت تروریستهای چینی در حمله به حلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    پلاکشون که پلاک چینی نبود از کجا فهمیدید؟!
  • ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    با یه هلیکوپتر یا پهپاد میشه اینایی که ردیفی پشت خاکریز دارن تیر اندازی میکنن رو صدتا صدتا به درک واصل کرد.
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    احتمالا تروریست ها چینی مثل جنس هاشون زپرتی هستن.
  • امیر ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    جان اردقان این داره همشونو میفرسته مسلخگاه از دستشون راحت شه ببین کی گفتم
  • ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    چینی ها تو جنگ نبودند که اومدن
  • ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    چین با خروج این تروریستها از ان کشور و رفتن انان به عراق و سوریه بشکلی از شر آنان راحت میشود
  • سروش ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    چون صدای چین در نمیاد به احتمال زیاد قرار پنهانی با غرب داره که چین از شر این هفت هشت ده هزار نفر خلاص بشه و در عوض غرب هم حمایت چین رو علیه ایران در سازمان ملل داشته باشه اینها بازی سیاسته ما هم داریم با خرید از چین به این دولت ضد اسلامی کمک میکنیم خاطره آقای جلیلی که گفته بود چینی ها در هنگام مذاکره با غربی ها در قضیه برجام به ما گفتند که شما باید نابود بشید و این خواسته جهانی است چون شما در کارهای ما دخالت کردید و یکی از ارمغانهای چین برای ما همینه که اون هم به این که ما باید نابود بشیم اعتقاد داره و ما هم نباید از کالاهای اونها حمایت کنیم به لبخند اونها باید شک کرد شاید ارثیه ملحد بودن شرق به چین رسیده باشه نه روسیه برای همین در معامله چه خودوریی و چه غیره اون نباید به چینی ها بها بدیم.
  • aras ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    بهترین نیروهاشون همین ها هستن ، از روی کوه سرازیر شدن سمت حلب ان شالله مثل شمال حلب تلفاتشون زیاد و زیاد تر بشه تا دست از پا دراز تر برگردن ، خدا رو شکر صدها نفر از بهترین نیروهای گزینش شده از تمام گروه های تروریستی شمال سوریه توی این یک ماه اخیر اطراف حلب به درک واصل شدن اگه مقاومت تو حلب باقی بمونه این طوری هم هزاران نفر از نیروهاشون از جریان جنگ بیرون میمونن و هم کشته های بیرون از حلب باعث ضعف دیگر جبهه های شمال سوریه میشن
  • بختیاری ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    کاش اینا هم مثل کالا های چینی بدرد نخور و یک بار مصرف باشند
  • بختیاری ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    چینی ها کالاهای بنجل به ایران صادر می کنند و تروریست به سوریه
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    هر چقدر اونا نیرو وارد میکنن ما نیروها رو کم میکنیم!!
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    با پشتیبانی هوایی خیلی راحت میشه جلوی اینا رو گرفت بابا ما باید پهپاد های مصلح شاهد 129 بفرستیم اونجا 8 تا موشک با خودش حمل میکنه معمولا تروریستا هم گروهی هستن هربار بلند میشه راحت میتونه 20 تا از اونا رو بزنه خوب اگر ما 100 تا از اینا بفرستیم سوریه 100*20 میشه روزی 2000 نفرو راحت با پهپاد میشه زد حالا چه اصراریه با جنگنده که کل عالمو خاتم میفهمن داره میاد حمله کنیم این پهپادا اگر 100 تا هستن بکنیم 200 تا کل مسیر جنگ عوض میشه فکر نمیکنم این جور جنگایی برای کشور هایی مثل ایران روس و سوریه سخت باشه با اون همه تکنولوژِی والا در عجب موندم شنود بیسیم خوب میکنن جاشونم رو که به راحتی با همین شنود و با هواپیمایی که جدیدا فرستادن به راحتی میتونن بفهمن خوب چه چنگیه که اونا پیشروی میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس